Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide hocam hizmet almadığımız bir yer için nasıl bi yorum istiyorsunuz orayı çözemedim






Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katıldım ama hizmet olmayan biryerden yorum olmaz.
Önce çekilişi yapın.Kazananlar zaten 3 kişi yorum yapar.
Bu sayıyı arttırarak konunuza daha çokta yorum yapma şansı yakalrsınız.

Fakat Daha logo yapmadan kimsenin oraya yazması etik olmaz.

Hocam o zaman çekiliş yarın başlıyor.Yarın hepinize logolar eklenince haber vereceğim.Çalışmalarım hakkında yorumunuzu isterim.