İyide hocam hizmet almadığımız bir yer için nasıl bi yorum istiyorsunuz orayı çözemedim
Katıldım ama hizmet olmayan biryerden yorum olmaz.
Önce çekilişi yapın.Kazananlar zaten 3 kişi yorum yapar.
Bu sayıyı arttırarak konunuza daha çokta yorum yapma şansı yakalrsınız.
Fakat Daha logo yapmadan kimsenin oraya yazması etik olmaz.
Hocam o zaman çekiliş yarın başlıyor.Yarın hepinize logolar eklenince haber vereceğim.Çalışmalarım hakkında yorumunuzu isterim.