Survivor programı için sitem vardı. Günlük 30tl gelirli ve program gününde gelir 3x oluyordu. Aynı şekilde ihtar aldım ve siteyi kapatmak zorunda kaldım. Çok araştırdım ama tek sonucu siteyi kapatmak yada içeriği silmekti. İçerik silsem site zaten çöp olacaktı.
Tavsiyem seninde öyle yapman. Başın boşa ağrımasın