hocam bayramdan önce ödeme geçmiştim 60 tl. havale saatini geçtiğinden bayramdan sonraya atmıştı. bugun baktım ödemen geçmiş. bayramdayken ekran görüntüsü istemiştin memlekette olduğumdan atamadım. 3 tane için telefon numarası verebilirim.
birde bunu anadolu yakasında nereden dolduruyorsunuz nereye gitsem mal mal suratıma bakıyorlar
Hocam size 1 numara yapmisiz, pm atıp bi ödemenin kimden olduğunu yazar mısınız halledelim sonra
günceldir arkadaşlar
saat 4 gibi onaylanır numaralar
fiyat 21 tl dir