hocam bayramdan önce ödeme geçmiştim 60 tl. havale saatini geçtiğinden bayramdan sonraya atmıştı. bugun baktım ödemen geçmiş. bayramdayken ekran görüntüsü istemiştin memlekette olduğumdan atamadım. 3 tane için telefon numarası verebilirim.
birde bunu anadolu yakasında nereden dolduruyorsunuz nereye gitsem mal mal suratıma bakıyorlar