keylogger yöntemi ile kart bilgilerini çalanları tamam,

ama sslden dolayı çalabilenleri henüz duymadım.

paket hırsızlığı zor bir konudur. sunucunun olduğu vlanda bir kişinin sürekli kayıtta beklemesi gerekir ki bu "çok basit" değil, hayli masraflı ve on binde bir ihtimal içerir.

buna ilaveten evdeki adsl ile bağlansanız sizden başka kimse bağlı değilse paketi çalamaz.

geriye tek ihtimal, int cafe ve açık alanlardaki bağlantı olması.

aklıma "balık ve yoğurt zehirlenmesi" geliyor.

denkleme göre balık = ssl olmayan web sitesi, yoğurt = adsl bağlantısı olsun.

biri bozuksa zehirlenmezsiniz, ama ikisi de bozuksa mümkündür