Edit:Konu sorunsuzca halledilmiştir.Kişisel sebeplerimden dolayı bir an gaflete düşerek fevri davrandığım için önce kendisinden sonra diğer forum halkından özür diliyorum.Kendisi yapmış olduğum bu kabalığa rağmen profesyonelliğini koruyarak problemi çözümlemiştir.Teşekkür ediyorum kendisine.