ben konustum yeterince diyorum paket bu verdiginiz bu yapa bilecegimiz birşey yok diyorlar politikamız böyle diyorlar ve paketi alırken 6$ diye girmiştim ödeme kısmında 10$ cıkıyor

onada eyvallah dedim özelliklere bakınca Sonuç hüsran 100 mps Hattın hepsini sizemi sağlayacaktık bir çok sunucu ile paylaşılıyor hat cevabıda cabası niteliginde Haram zehir zıkkım olsn ne diyeyim
Ayıp etmişler o zaman yazmamaları lazım bandwith unlimited diye.