Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben konustum yeterince diyorum paket bu verdiginiz bu yapa bilecegimiz birşey yok diyorlar politikamız böyle diyorlar ve paketi alırken 6$ diye girmiştim ödeme kısmında 10$ cıkıyor onada eyvallah dedim özelliklere bakınca Sonuç hüsran 100 mps Hattın hepsini sizemi sağlayacaktık bir çok sunucu ile paylaşılıyor hat cevabıda cabası niteliginde Haram zehir zıkkım olsn ne diyeyim


Ayıp etmişler o zaman yazmamaları lazım bandwith unlimited diye.