Aman bulaşmayın Bunlara 3 gün oldu sunucu alalı ve tek bir site var Sadece cpanel kurdum adamların sınırsız diyerek verdigi sunucuya 10 gb Banwhit koydugunun Anca Farkına Vardım ama iş işten geçti Sunucu Kapatıldı 10 dolarım heba Oldu Şaka gibi Kendilerine online destek ile Ulaştıgımda Bana diger sunucular ile tek bir hat Paylaştıklarını bununda 100 mps Oldugunu söylediler Aman Sakın Paranıza yazzık zehir zıkkım olsun güldüm sadece 4 gb 4 cekirdek cloud sunucu ama sadece bant genişligi 10 gb ya benim 1 sitem sadece 13 gb demek yedekleri atmadan sunucu kapanacaktı ))))