Merhaba Arkadaşlar.
Bu konu daha önceden Açılmış Olabilir. ( Açılmıştı, fakat şu anda tekrar sorma gereksinimi olarak düşündüğümden konuyu açıyorum)
Sizce en güzel hizmet veren reseller firması hangisidir?
Görüşlerinizi , olumlu ya da olumsuz herhangi en ufak bir kelimenizi Belirtirseniz Memnun Olurum.
iyi r10'lar..