Konu
En Güzel Kız ve Erkek İsimleri
07-10-2014, 22:13:55
#8
Selcuk
Kızım olursa ismini hep ESME koymak istemişimdir.
Erkek olursa ve benim gibi esmer tenli olursa ESMER koymak istemişimdir
Inşallah Allah'ım o günleri nasip eder.