Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.

@OptimizeSunucum; sistem açık kaynak lisansı altında dağıtılacak. Hem bu sayede sizin gibi bu tip projelere başlamış fakat bir yerden sonra bilgi kaynağı yetersizliğinden bırakmış binlerce kişi içinde yararlı olacağını düşünüyorum. Para her zaman kazanılır.


@Elazığlı168; Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Sistemi linuxun crontab yapısı ile çalıştırmak daha verimli oluyor. Kendi cron yapımı yazdığımda cpu kullanımında çok fazla artış olduğunu gördüm. Bu yüzden verileri ayırmayıp hepsini aynı anda post ediyorum ama mail yada sms sıklığını cron ile ayarlanmasını sağlıyorum. Fakat dediğinizde oldukça mantıklı. 2. revizyonum mysql ile çalışıyordu, bu sistem daha fazla güvenlik açısından sqlite ile çalışıyor. 2. revizyon üzerinde oynayarak bunu gerçekleştirebilirim sanırım. Güvenlik konusunda bir çözüm bulmam lazım. Tekrardan teşekkürler önerileriniz için.