Çok değerli yorumlar aldım, hepinize çok teşekkür ederim. Planladığım bir kaç şey daha var ardından yüksek ihtimalle GNU/GPL lisansı altında dağıtacağım yazılımı. Gerçi MPL Türkiye şartlarında daha uygun, neyse sonuçta ücretsiz olacak. Para her zaman kazanılır ama birilerinin işine yaradığını bilmek trilyonlardan bile daha değerli.

SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılıma + olarak, bir veri merkezinde işe girmeniz daha hayırlı olurdu.
CV gönderebilirim Engin Bey Aslında düşünmedim değil hatta yurtdışından dönüp akademik kariyerimi tamamlamaya karar verdiğimde sistem admini olarak üniversiteye başvurdum php bilmiyorsan işimize yaramazsın dediler. Alakasını hala çözemedim ki zaten sistem admini olarak çalışıpta bir httpd konfigrasyonu yapamayan adamlar tarafından mülakata alındım. Bu bölgede sistem admini kavramı neredeyse yok diyebilirim. Akademik olarak son 1 yılım kaldı, ondan sonra şehirdışındaki yada yurtdışındaki verimerkezlerinde yada veribankalarında tekrardan şansımı denemeyi düşünüyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim.