GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 5 yıl önce huawei telefon kullanırken bu ne la çin markası derlerdi hey gidi günler
benim için halen daha öyle, gördükçe - duydukca çin markası aklıma geliyor, kayboluyorum ordan