by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Backup alma sql yükleme dosya indirme v.s gibi sorunlar aşmadıkça panel renkleri düzelmedikçe kimse tavsiye etmez.
Backup çok rahat alınıyor aslında, kendi backup oluşturuyor FTP ile alıyorsunuz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:32 -->-> Daha önceki mesaj 17:24:57 --

Ankette hayır almamı işaretleyen arkadaşlar neden belirtirse konu anlam kazanacaktır, teşekkürler.