Merhaba arkadaşlar 1 ay önce masa üstü pc`lm bozuldu bu gun hp marka bi notebook aldım 16 saat şarjda kalsin dediler bende şarjı bitirdim taktım şarja merak etiyim şeyler ise aşağıda siz kendi pc nızı nasıl sarj ediyorsunuz
Bataryayı çıkartıp fiştemi kulanıyorsunuz ey böle kulanıyorsanız elektirik kesildiğinde fiş çıktığında falan notebook zarar görüyormu ?
Ve batarya takılıyken aynı anda fişede takıp kulanıyormusunuz öle kulandınızmı hiç ?