[QUOTE=Luklesin;1069680084]1- Diger konunuzda 5TL burada 75TL, size de biraz supheli gelmiyor mu?

İki Scriptte Aynı Değildir...

Alıntı
6. madde - Satacağınız yazılımın daha önce herhangi bir şekilde temin ettiğiniz ücretli veya ücretsiz başka yazılım ya da yazılımların belli kısımlarının birleşiminden oluşması da hak hırsızlığı kapsamına girmektedir.
Kural ihlali yaptırımı: Sınırsız uzaklaştırma
Bu Kuraldan Haberim Yoktu
Paylaştıklarımın Hepside Bu Şekildeydi.HERKEZDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM

Moderatorler Konuyu Kapatırsa Sevinirim