Yok Şuanda sCripti Değiştirmekteyim Bu Sistemi Ben Kendi Haber Siteme Kurcaktım Arkadaşın 300TL Kaptırdık Yazısını Görünce Vazgeçtim Şimdi Kuracağım Script Yaztek Bilişime Ait.Daha Önce Bir Tanıdğım Satın Almıştı Bana Verdi. Şimdi Hem Ben Kendi Haber Siteme Kuracağım Hemde Burdan Alan Olursa Satacağım.
NOT: Script Üzerinde Herhangi Bir Hukuki Hak Yoktur Bu Nedenle Wa-Rez DEĞLDİR!!!!
1- Diger konunuzda 5TL burada 75TL, size de biraz supheli gelmiyor mu?
2- Forum kurallari:
6. madde - Satacağınız yazılımın daha önce herhangi bir şekilde temin ettiğiniz ücretli
veya ücretsiz başka yazılım ya da yazılımların
belli kısımlarının birleşiminden oluşması da hak hırsızlığı kapsamına girmektedir.
Kural ihlali yaptırımı: Sınırsız uzaklaştırma