https://www.r10.net/script-satisi/133...adece-5tl.html

Bu konuyu hallettinizmi ? tüm demoları @PsdBul; a gönderdinizmi ısrarla script satma peşindesiniz. Diğer konuda 5 TL olan script burada 75 TL mi oldu bence bir an önce scriptlerin size ait olduğunu kanıtlamanız gerek yoksa bu konuda kilitlenir.