Merhaba arkadaşlar, yaklasık olarak 2 ay önce açtıgım ve sırf özgün makale alıp inceden çalışma yaptırdıgım sitem 3 kere red yedi ve sinirlenip 2 senedir sadece kopy past yapıp 70 tane konu acıp 2013 ocak ayında en son konu açtıgım sitem için başvuru kabul oldu 1. aşaması.

Reklam yerleşimi için önereceginiz fikirler varsa sevinirim.