Konu
FireFox 32 da bug lar çoğaldımı?
05-10-2014, 16:45:09
#5
ysnozkn
Ben de 32. sürüme yükselttim tarayıcıyı fakat çok fazla bug almaya başladım. Flash player ne hikmetse hep çöküyor, sayfayı yenilemekten usandım.