Bir de Daha siteyi açmadan sadece domaini site satış bölümünde satıyorlar.
adam çok karlı iş yapıyor 1e 100 veriyor.
direk isimtescilden regleyip 1500'e satıyor.
türk girişimci ruhu işte..
ben bu tip insanların iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum.
bu işlerden anlamayan saf birine denk gelecek belki 1500 lirasını kaptıracak.
geçenlerde bir siteye iletişim kısmından mail attım. sitenizi satar mısınız fiyatı nedir diye. 1k hitli site için 80 bin verdiler ama satmayı düşünmüyorum siz 100 bin tl teklif ediyorsanız düşünebilirm diye cevap geldi.
bu dolandırıcılık değil de nedir? ben belki sitenin tasarımını beğendim ama bu işlerden anlamıyorum piyasanın da böyle olduğunu sanıyorum ve elimde birikmişim var adamdan 300 liralık siteyi 100 bin tlye satın alsam ne olacak???
bu işlere bir çeki düzen gelmeli artık.. serbest piyasa ile falan alakası yok bu durumun....