Aslında foruma aşağıdaki kod ile giriş yapabiliyorum. ancak giriş yaptığım zaman kutucukların kaybolmasını yerine "Hoş geldin Kullanıcı" yazdırmak istiyorum. fakat bunu beceremedim. Foruma yönlendirmesi sıkıntı değil.
Bu arada index sayfası portal değil, tamamen kendi oluşturduğum sayfa.
<?php
chdir('forum'); // path to MyBB
define("IN_MYBB", 1);
require 'forum/global.php';
if($mybb->user['userid'])
{
// The user is logged in, say Hi
echo "Merhaba, ".$mybb->user['username'].".<br>
Giriş yaptığınız için teşekkkür ederiz.";
}
else
{
// The user is not logged in, Display the form
echo "<form action='forum/member.php' method='post'>
Email : <input type='text' name='username' size='25' maxlength='30' /><br />
Parola : <input type='password' name='password' size='25' /><br />
<input type='hidden' name='action' value='do_login'>
<input type='hidden' name='url' value='index.php' />
<input type='submit' class='submit' name='submit' value='Giriş' /></form>";
}
?>