Merhaba,
Web hostunu yaklaşık 2,5 senedir kullanıyorum ve eskiden kullandığım ve şuan kullanmayıp sildiğim bir çok scriptin kalıntıları hala hostta mevcut. Bu gereksiz yer kaplayan scriptlerden tamamen kurtulmak için bir yol düşündüm ve şunu yapmayı denedim.Hesabımın sadece veritabanını yedekliyip, sonra hesabımı tamamen silip yeniden açtım ve o yeni açılan hesaba smf forumun yeni sürümü olan smf 2.0.9 'u kurdum. Bu forumun veritabanını önceki forumumun veritabanını(4.0.2) bağladım. Forum açıldı, konular ve üyeler hepsi duruyor ancak tek 1 sorun çıktı ortaya onu çözemedim
SS:
https://i.hizliresim.com/021mZB.png
Yukarıda da görüldüğü gibi durduk yere konularda, duyurularda falan bu smiley çıkmaya başladı bu sorunu nasıl düzeltebilirim ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:14 -->-> Daha önceki mesaj 19:53:08 --
Arkadaşlar sorunu kendim çözebildim. Temanın bulunduğu yeri düzenlerken smiley paketini seçme kısmını boş olarak seçtim ve kayıt et dedim düzeldi. Benim gibi bu sorunu yaşayanlar için