Valla bende bekliyorum, 3 domaine 60 lira ödedik hala ses yok.
Her cevapta daha fazla detay diyorlar, arka odaya geçmediğimiz kaldı.

Domainler de uzamış görünüyor, düşüp tekrar alınmamış.
Ama panelde parka çekmişler. Bankada da baktım çekim iadesi vs. yok, çekilmiş yani.

Bekliyorum valla, ne olacağını bende anlamadım.