dp efsaneydi bi ara. 2007'lerde orda bizlerin hesaplarını topluca banlamışlardı Ortalığı sağlam karıştırmıştık Sonradan açmak zorunda kalmışlardı ama mimlemişlerdi hesapları

@Elazığlı168 hocam hatırlar belki