Düşünmeden geçmenizi öneririm.
Ben aşağıdaki paketini kullanıyorum şuan.
Hem internetim sorunsuz, hemde telefonuma her ay konuşmadığım halde 25-30 lira fatura gelmiyor.
TV'de şimdilik ufak sıkıntılar var ama henüz yeni olduğu için normal karşılıyorum onuda. İlerde oda sorunsuz olur.

http://www.superonline.net/kampanya-detay?k=90