Merhabalar, TTNET kullanicisiyim artik biktim yemin ediyorum en son modeme reset atip reklam cikarinca TTNET yeter dedim. Ve bugün binanın girişine duyuru asmislar çok yaninda fiber turkcell Superonline binamizda diye. Sizce binaya gelince gecmelimiyim hizi, fiyati falan nasil? Değerli yorumlarinizi esirgemezseniz çok sevinirim.
Sevgilerimle.