[QUOTE=delikurt55;1069664514]2300 tlfonu 2400 tlye alıyorsun. eğer bunada karşı cıkıyorsan boyundan bütcene uygun telefon al


Bütçem uygun bu telefon için fazlası için de Allah'a şükür sadece peşin para verip almak istemiyorum. 100tl fark olacaksa hava da karada alırım yanlız hiç sanmmıyorum o kadar olacağını, sizin 100-150 tl fark oldu dediğiniz telefonlar kaç liraydı? Kaç taksit yaptırdınız? Bunu da göz önüne almak gerekir.