Merhaba. Bayramda aydina gideceğim. Eğer istanbuldaysaniz dönüşte elden teslim ederim. Hazır konu açılmışken kuru incir almak isteyen arkadaşlar varsa bana mesaj gönderebilirler.
yok hocam eskişehirdeyimde klio fiyatı nedir acaba duzgununden?
bu yaz gidemediğim için.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 00:57:44 --
Hocam canımızı çektirdiniz yav

Kaç okka alacaksınız ?
bahcede 3 agac vardı ama yaş yemek nasip olmadı kurusuna bakcz artık