Bu konuyu her seferinde niye goruyorum anlamıyorum gerçekten.

düzenli bir ödeme alınıyorsa zaten her ay sonu bir ödeme alınıyor.

Diyelim bu ay 200 tl tamamladık diğer ayın sonunda ödeme alınır.

Bu ödemeler ay sonunda yapılıyor yok kesinleşti yok kesinti oldu nedense ben hiç bir kesinti filan görmüyüyorum anlamadım gıttı