Konu
Eylül Ayı Ödemeleri Kesinleşti
01-10-2014, 16:38:50
#8
gravedigger_yk
Hiç işlem yok yazıyo
r normalde böyle yazarmıdı, ben geçen ayda ödeme alamadım