Konu
Bir domain de benden :)
01-10-2014, 14:30:38
#18
ydlgr
BydlL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel slogan
Proje yaparsam izin verirseniz kullanabilirim
Şuan için proje taraftarıyım zaten. Domainleri sattıkça üzülüyorum çünkü. Keşke proje yapsaydım diye. Yorumunuz için teşekkürler
Kullanın tabi hocam beğendiyseniz