BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel slogan Proje yaparsam izin verirseniz kullanabilirim Şuan için proje taraftarıyım zaten. Domainleri sattıkça üzülüyorum çünkü. Keşke proje yapsaydım diye. Yorumunuz için teşekkürler
Kullanın tabi hocam beğendiyseniz