Bende 2 liradan fazla kesinti olmadı hiç. Umarım bu ayda kazasız belasız ödemeleri alırız. Ödeme alacak tüm arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.. Bende kesinleşti, bende kesinleşmedi polemiğine girmezsek çok sevinirim. İyi çalışmalar..

Edit..


Ödemeler işlemde...