cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi de kışlık önerirmisiniz ?
Süresini bile unuttuğum bir süredir ( ) armani code kullanıyorum. Yaz - kış derken 5 - 6 yılı geçti sanırım bilmiyorum. İyi bir tavsiye de benide çıtlatırsanız sevinirim. Artık değişim gerekli sanırım