Uzun süre bisiklet kullandım, grup ortamlarında da bulundum. Bisiklet kullanan kesimde maalesef bir gurur hakim. Bisiklet sürmeyenleri cahil olarak gören bir anlayıştan söz ediyorum. Haliyle bu aydın ve bilmiş tavırlar can sıkabiliyor. Bu video da bunun bir kanıtı maalesef. Güzel bir üslup kullanmak varken ne gerek var...
Sent from my L520 using Tapatalk