Konu
Bir domain de benden :)
30-09-2014, 20:21:08
#10
BydlL
Caxing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logoyu öyle yapmışsınız ki ilk başta indir sandım bende
Hayırlı olsun güzel domain.
1 yazınca pek güzel durmadı
O yüzden indirme simgesi + 1'i birleştirdim
Teşekkürler yorumunuz için