Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logoyu öyle yapmışsınız ki ilk başta indir sandım bende Hayırlı olsun güzel domain.
1 yazınca pek güzel durmadı O yüzden indirme simgesi + 1'i birleştirdim
Teşekkürler yorumunuz için