PM'niz dolu oldugu icin buradan yanitlyacagim. Yurtdisinda oldugum icin telden gorusmemiz mumkun degil. Kurulum yeni hostinge degil, kendi sunucumuza kurulacaktir ioncube kuruldu.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:17 -->-> Daha önceki mesaj 18:58:50 --
PM'niz dolu oldugu icin buradan yanitlyacagim. Yurtdisinda oldugum icin telden gorusmemiz mumkun degil. Kurulum yeni hostinge degil, kendi sunucumuza kurulacaktir ioncube kuruldu.