Sondaki m harfi olmasaymış daha iyi olurmuş güzel bir maskotla iyi bir yatırımla marka haline getirilirdi. Bu haliyle okunuşu biraz zorlaştırıyor gibi.

Ayrıca zamanında indirimci.com adı altında ciddi sıkıntı yaşayan site varmış. Şimdi bu isimle projeye girilirse insanlarda ister istemez ön yargılar oluşacak ve siteye güven kazanılması bir hayli zorlaşacak.

Uzatmamanız hayrınıza olacak gibi geliyor.

https://www.sikayetvar.com/firma/detay/indirimcicom