Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıkların çok üzdü beni Kardeşim ne sinirlencez.Zaten herşeyi yanlış uygulamışsın sonra geliyorsun burada saçma paylaşımlar olduğunu vurguluyorsun.Sen bana bir tane optimizasyon bölümünde paket öneren birini göstersene.Paket satış bölümünde öneren vardır.Bana bile gelen arkadaşlar var yorum yapmam için,oralarda boş yorumlar çok sen onlara kandıysan napalım ?
İkincisi buradakileri uyguladım demişsin de birde şöyle düşün ahmet bize buradan kuru fasulye tarifi veriyor,senin elin ayarın bozuk diye basıyon tuzu baharatı kötü bir yemek çıkıyor ben ise titiz davranıyorum leziz bir yemek çıkıyor ortaya.Burada suçlu ahmet mi sen mi ? O yüzden birilerine laf sokma derdine girmeden önce kendini sorgula yaptığın yanlışları buradakilere yıkma.Kendi hatanı sorgula.
Benim durumum laf sokma değil Laf sokma olsa Direk seo ile ilgili bir makalede yazardım Panda güncellemesi konusuna yazdığım için Bu güncellemeden nasıl etkilenmediğimi vurguladım...
Elimin ayarı bozuk değil yada tarifi ben almadım birilerinin tarifi birileri tarafından uygulandı yani benim yaptıgım bişey yok
Burda bana kimse hak vermez çünkü seo bölümüneyiz ve yerden yere vurulcağımıda biliyorum ama çokda önemsemiyorum ben bir gerçeği vurguladım çoğu arkadaşın vurgulamaktan korktuğu bir gerçegi söyledim seo ,özgün makale , backlink bunlar olmadanda birşeyler olabilcegini vurguladım bu işlerden para kazanan insanları kızdırdım.. Bu yüzden kimse bana hak vermez sen haklısın demez..