parçalarının anlamını bilmek vatandaş olarak benim işim değil. o anlamlar, bütünü oluştururken tasarımcının verilen brieften kapabildiklerini gösterir.
ben vatandaş olarak sonuca bakarım; sonuç alabildiğince TIRT... ha benim bu logoyla işim var mı? yok ama olaki yurt dışına gidecek olsam, birisi de "aga bu türkiye logosu ne ayak?" dese "tasarımcı türkiye'ye yakışır bir şey yapamayacak kadar gerizekalı imiş, ona brief verenler ondan da gerizekalı imiş" der çekilirim...
bu arada konuyu okuyan forumun yarısının o şirkette çalıştığını zanneder. ben dandikten şirket logo ve mottosu için 10k para verdim. burada ne kaldırmışlardır siz düşünün. bırakın paraları hüpletenler kendilerini savunsun arkadaşlar siz neden onlar adına savunu geliştiriyorsunuz?