Bu adamın izlediğim 2. boş videosu. Adam tamamiyle lüzumsuz işlerle uğraşıyor.. Almış eline bir tane telefon önüne gelenin videosunu çekip internette yayınlayacağını söylüyor. Yaptığı suçtur. İnsanları izinsiz bir şekilde kayda alıyor. Aslında bu videodaki şahıslar bu kişi hakkında suç duyurusunda bulunsalar bir daha bırakın video çekmeyi film izlemez.

Ailenin yaptığı evet bir hata. Ama kimse kimseyle böyle aşağılayıcı şekilde konuşamaz, böyle videoya alamaz. Benim eşim, bacım bilmem neyim olacak sen video kaydı alıp bunu internette yayınlayacaksın?