Vodafone'da çalışan bir arkadaş faturalıya geçerseniz 6 ay içinde istediğinizi telefonu alabilirsiniz dedi.Fiyatlara baktım Paket fiyatları +50-55 telefon taksitleri ise 35-40 arasında.Paket dediğim standart şeyler 25 liralık yaptığım paketi iki katına alarak ödeyecekmişim sanırım 24 ay yani 2 bin lirayı falan geçiyor.Almak istediğim telefon ise 1200-1300 civarı G.M Elite.Kısacası bu faturalıyla telefon almak işi zor 24 ay bu para ödenmez.Banka kartlarım var bir de kredili Denizbank paracard var.Sizlerden öneri bekliyorum ne yapabilirim.Telefon ihtiyacı şu ara çok sıkmaya başladı bir müddet idare etmeme rağmen.