Merhaba, konu linklerinde konu başlığının yanın ilave olarak konun id değerini eklemenin avantajı veya dezavantajı varmıdır ?

Bir konudan iki tane olduğu zaman zaten otomatikma -1,-2 diye otamatik atamalar gelecek.