Konu
Ayakkabı başı 20 TL
29-09-2014, 12:28:05
#10
hyper35
Üyeliği durduruldu
CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece erkek ayakkabısı mı var?
evet hocam.converse tarzı bayanda var.Satabilirim diyorsanız eklerim.