Konu
Ayakkabı başı 20 TL
29-09-2014, 12:05:22
#8
hyper35
Üyeliği durduruldu
nizamo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ayrıntılı şekilde pm lütfen.
toLqahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ödeme nasıl oluyor detaylar için ö.m lütfen.
Imzamdaki ayakkabilari 60 tlden saticaksiniz. siparis geldigindebana 40 tl odeme gecip bilgileri vericeksiniz kargolayacagim.sizede 20 tl kalmia olacak..