RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moniker hesabiniz var ise ayni islemleri oradan'da yapabilirsiniz
Hocam monikerden ticketmi açayım ?

mail gönderdim daha önce monikere. Snapnames ile ilgili destek vermediklerini yazmıştı.