eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ingilizce ve Almanca öğretmeniyim, yüksek lisans yapıyorum. Bir bilgisayar firmasında (hp) teknik destek uzmanıyım. Ay sonunda da ithalat yapan bir firmaya geçiş yapacağım. Bu zamana kadar yaptığım en iyi meslek öğrencilikti ;(
Yeni aldigimiz pc de bir sorun cikinca sonra onu servise yani size gonderdigimiz de "Kullanici hatasi" deyip geri gonderen kisi siz misiniz