Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet herkez mersine ben tersine büyüyünce senden daha iyi bir linukçu olacağım
bu kafayla gidersen pek birşey olamazsın.

önce bash nedir onu bi öğren ondan sonra laf yetiştir millete, demek bash la yazılmış site yok

ne günlere kaldık...