Açığın çalışması için bash ile yazılmış site olmalı sunucuda , türkiyede kaç tane bash ile yazılmış site varki ? zaten apache+mod_php sunucularda RCE olmadan bu açığı kullanmanın imkanı yok , panikleyecek bir durum yok
ya kardeşim, senin adını bile duymadığın o kadar gereksiz bir kernel modülündeki eksik 3 harfli bir değişken bile kullanılarak sunucu rootlanabiliyor senin söylediğin lafa bak. açık ciddi. mevcut update ve patch yetersiz ama yetersizliğinin henüz exploite dönüşmüş hali yok. adamlar kritik seviye diye belirtiyor ama sen bu açığı kullanma yolu yok diyorsun. redhat'ın listesine iletelim arkadaşlar; "üstad Electr0sis bu açığın apache + mod_php sunucularda bi halta yaramadığı fetvasında bulundu, seviyeyi önemsiz diye değiştirin" diye.
he artı olarak sadece bash ile çalışan site olması lazım demişsin. ben yuh diyorum ders ne diyor bakalım.
linux temel eğitim ders 1;
donanım - kernel - kabuk - program
tavsiye edebilecek kitap;
linux for dummies :
bknz :
http://www.sozluk.net/index.php?word=dummy