Açığın çalışması için bash ile yazılmış site olmalı sunucuda , türkiyede kaç tane bash ile yazılmış site varki ? zaten apache+mod_php sunucularda RCE olmadan bu açığı kullanmanın imkanı yok , panikleyecek bir durum yok